Miroslav Uďan

Jak jsme pořádali ShopCamp



V říjnu proběhl první ročník e-shopové konference ShopCamp, který probíhal pod patronací naší služby Shoptet a Petra Svobody a jeho firmy ShopSys.

Pro mě byla celá akce velmi hodnotnou zkušeností, kdy jsem se naučil mnohé dovednosti a poznal spoustu prima lidí. Upřímně se už moc těším na další ročník, bude výzva ho udělat ještě lepším :) Nu a vy, kdo jste přijít nemohli, máte možnost shlédnout všechny přednášky hezky pěkně pohromadě...

Přehled přednášek

Nebuďte s analýzou dat 100 let za opicemi!

Jan Laštůvka a jeho představení služby MonkeyData a způsobu práce s daty, která máme v e-shopu k dispozici.

User-centric analytics

Honza Tichý z Medio představil svoji vizi toho, jak bychom mohli v budoucnosti (i za přispění jeho tajemné "krabičky" :)) lépe vyhodnocovat návštěvy na webu.

STOP mass mailům! Nastartujme inteligentní emailing

Jan Penkala a jeho přednáška o tom, jak vytvářet kvalitní a informačně přínosný emailing.

10 najčastejších chýb e-shopov

Michal Král z Pricemania.cz a jeho seznam nejčastějších chyb, kterých se dopouštějí e-shopaři.

Optimalizace objednávkového procesu

S kulometní kadencí nám Honza Kvasnička naservíroval, co dělat pro to, aby byl nákupní proces pro nakupujícího co nejpříjemnější. Jsme rádi, že v Shoptetu máme už v základu vše tak, jak má být :)

Díra v nákupním procesu – návod “co nedělat”

Lukáš Hurych z Twisto.cz navazuje na Honzovu přednášku s ukázkou toho, čeho se u objednávacího procesu vyvarovat.

Jak zdvojnásobit obrat e-shopu za pouhé čtyři měsíce

Příběh našeho klienta Michala Kubíčka, který ukázal praktické tipy, jak u svého e-shopu Světcukrářů.cz za 4 měsíce zdvojnásobil obrat.

Jak přemýšlet nad obsahem e-shopu

S nepřehlédnutelnou ikonou webdesignerského nebe, Honzou Řezáčem, jsme s menším odstupem zapřemýšleli nad tím, jak postupovat při budování obsahu e-shopu.

Jak to nepo­…kazit v cílové rovince

David Grudl se svým neodmyslitelným smyslem pro humor celou konferenci ukončil vtipnou ukázkou toho, jak by objednávkový proces neměl v žádném případě vypadat :)

Doufám, že se přednášky libily, a těším se, že se s vámi na dalším ročníku ShopCampu uvidím :)

Zajímá mě i váš názor. Tak neváhejte :)