Miroslav Uďan

Jak jsme vyprodali ShopCamp



Původně měl toto být článek, ve kterém jsem vás chtěl pozvat na konferenci ShopCamp, kterou pořádá náš Shoptet s naším (respektovaným) konkurentem - Shopsysem. Jenže než jsem stihl článek napsat, tak se během 3 hodin od zprovoznění první várka pozvánek rozebrala :) tak snad vás alespoň navnadím před druhou vlnou registrací, která proběhne zanedlouho. Buďte ve střehu!

Proč Shopcamp?

Aktuální nabídka konferencí/barcampů je poměrně veliká, ale také žádná z nich není zaměřená čistě na e-shopy. Tak jsme si s Petrem řekli, že bychom to mohli změnit a společnými silami připravit barcamp, který by se věnoval tématům kolem e-shopům a hlavně - který by šel trošku více do hloubky. No a první takový barcamp speciálně pro e-shopy je na světě. Pevně doufáme, že tím vytvoříme každoroční tradici :)

První krok bývá ten nejtězší

Petr už sice s přípravou barcampu nějaké zkušenosti měl, zato já vůbec. A tak jsem si řekl, proč znovu objevovat kolo, a obrátil jsem se na jednoho z nejzkušenějších konferenciérů - Honzu Tichého, aby nám s přípravou, radou, či správným nasměrováním pomohl. Upřímně tímto Honzovi za všechno děkuji! Bez jeho přispění bychom měli těch bezesných nocí asi mnohem více :)

Co na ShopCampu uvidíte?

Žůžová konferenceSnažili jsme se pozvat celebrity z největších a jak jistě tušíte, nebylo to jako hra s buzolou… jeden chtěl svůj vlastní přívěs s mladým modelem, jakožto osobním sluhou, druhý každou hodinu pugét červených růží, třetí 12 roztomilých štěňátek (s podmínkou, že se pak nebudeme ptát, kam zmizela), čtvrtý zase vše komplikoval s prosbou, že byl rád alespoň za skývu chleba a trošku odstáté vody, že už měsíce pořádně nejedl, další chtěl zajistit, aby na něj bylo, během jeho přednášky a v pravidelných intervalech, házeno krajkové spodní prádlo…

No ale kdo jsme my, běžní smrtelníci, abychom hodnotili móresy těch, jenž jsou na výsluní světské slávy a v přízni médií i prostého lidu? Proto jsme všechny jejich požadavky splnili a díky tomu budete mít šanci (pokud budou do finálního výběru účastníky nanominováni) na ShopCampu vidět např. Jakuba Lohninského z Le Premier, Honzu Řezáče, Honzu Tíchého, Ondřeje Krišicu ze Seznamu, Lukáše Pítru, Filipa Podstavce, Martina Matějku, nebo Davida “nikdonevíkdysistihnenajítčasnaprogramování” Grudla.

A pokud vám i toto bude málo, máte možnost nominovat sebe, jakožto řečníka, a držet si palce, že získáte nejvíce hlasů. O výsledném výběru řečníků rozhodují totiž přímo přihlášení účastníci svými hlasy.

Kdy a kde to vše proběhne? Mám mít s sebou svačinu? Maminku?

Ok, pojďme si to tedy shrnout:

  • Pro koho? - Majitele e-shopů, jejich zaměstnance, marketingové poradce a ostatní, kteří mají co do činění s prodejem přes internet.
  • Co bude obsahem? - 350 účastníků, 9 přednášek, 6 workshopů, 1 afterparty
  • V čem je jiná? - O obsahu rozhodují účastníci. Jde do hloubky probíraných témat. Součástí jsou i praktické workshopy. A je zdarma.
  • Jaká budou témata? - Analýza klíčových slov, metody získávání zpětných odkazů, jak zvýšit výkon ppc o desítky % za pár minut, webová analytika, jak e-shopům utíkají peníze a další.
  • Kdy? - V sobotu, 18. října 2014 od 9:00 hod
  • Kde? - V Praze, v budově ČVUT FA
  • Další registrace? - posledních 150 registrací uvolníme 8.9 v 10:30
  • Hashtag? - #barcampcz

Budeme se na vás všechny těšit :)

3 komentářů k článku “Jak jsme vyprodali ShopCamp”

  • Petra Mikulášková

    28/08/2014 at 05:42

    Plánujete z Barcampu i video záznam?
    Zatím jsem na tuto informaci nenarazila v informacích o akci. Děkuji Petra.

  • Miroslav Uďan

    28/08/2014 at 12:43

    Ano bude, CVUT ma super podminky pro nahravani, takze se pak vse objevi na youtube :)

  • Jiří Lejsek

    29/08/2014 at 17:39

    Tak super. Cítím v kostech, že v druhé vlně bude opět nával a neprotlačím se registrací…

Zajímá mě i váš názor. Tak neváhejte :)